Müügitingimused

Üldtingimused

Käesolevad müügitingimused reguleerivad kõikide meie veebipoe kaudu sõlmitavate ostulepingute tingimusi. Veebipoes tellimuse esitamisega kinnitab klient, et on tutvunud müügitingimustega ja nõustub nendega.

Hinnad ja maksmine

Kõik hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Tellimuse eest saab tasuda järgmiste makseviisidega: pangalink (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26) ja ülekandearve. Makse kinnituse järel alustame tellimuse töötlemist. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Tellimuse vormistamine

Tellimust on võimalik tühistada või muuta enne selle saatmist. Selleks võtke meiega ühendust esimesel võimalusel. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tellimuse tühistamine ja muutmine

Tellimust on võimalik tühistada või muuta enne selle saatmist. Selleks võtke meiega ühendust esimesel võimalusel.

Garantii ja kaebused

Kõikidele toodetele kehtib seadusest tulenev 2-aastane pretensioonide esitamise õigus. Kaebuse esitamiseks võtke meiega ühendust e-posti teel, lisades ostutšeki koopia ja probleemse toote kirjeldus. Pretensiooni esitamise õigus kehtib, kui puudus oli olemas juba asja üleandmise hetkel ja ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale.

Privaatsus ja andmekaitse

Teie isikuandmete töötlemine toimub vastavalt meie privaatsuspoliitikale, mis on kättesaadav meie veebilehel. Kaupmees on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Uudiskirju ja pakkumisi saadame ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@varavalve.ee või helistada telefonil +372 5347 6023. Kui ostja ja veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Kontaktandmed

Kui teil on küsimusi müügitingimuste kohta, võtke meiega ühendust:

E-post: info@varavalve.ee
Telefon: +372 5347 6023

Shopping Cart
Scroll to Top